dissabte, de maig 05, 2007

Spider-man 3

Ahir vaig anar a veure Spider-man 3, el dia que l'estrenaven. M'encanta l'Spider-man; mai he llegit cap dels còmics, però les pel·lícules m'agraden moltíssim. M'enrecordo que quan va sortir la primera als cines el meu pare em va proposar d'anar-hi. Hi vaig anar tot i que no em feia gaire gràcia. M'imaginava que era d'un que anava salvant la gent per aquí per allà, i que hi hauria massa acció. Però a partir d'aquell dia em vaig convertir en un veritable fan de l'Spider-man.
I ahir vaig anar a veure la tercera i em va encantar. Us la recomano molt, si us han agradat les altres, en aquesta hi ha el triple d'acció, més vida personal de l'Spider-man i no un, tres dolents: el Follet Verd II, l'Home de Sorra, i Venom. Realment és la millor, tot i que la vaig haver de veure en castellà. Trobo injust que aquesta no l'hagin doblat, ja que les altres dues estan en català....
Bé, ara ha esperar la quarta, que ja està asegurada; fins i tot Sony Pictures ha allargat la saga fins a sis parts. Tot i que la continuitat dels actors no està garantida.... Per la 4 de moment estan segurs: Bryce Dallas Howard (de Gwen Stacy), guapíssima per cert; i J.K. Simmons (J. Jonah Jameson), l'amo del diari. Es veu que un possible malvat per la pròxima entrega podria ser Lagarto, el professor de la universitat del Peter Parker.

2 comentaris:

Anna ha dit...

Ola!!!!
t'ha quedat molt b el teu blog.
Estic d'acord amb tu amb lo de les pelis, ami tambe la primera peli que vaig anar a veure va ser perque mi va convidar el meu germà, al principi em pensava que no m'agradaria pero ara m'agrada moltissim.
Espero que cuntinuïs amb el blog que et queda molt bé!!!

inah ha dit...

MarKeTtTt xD Km TaZz?¿ naAh ke JoO de PeliS na SE xD pim pam Pum XD i nu ReSs ke maS dit ke TesKriguES i ara ta farE un bOn esKRit pk MAstik aBurRIn una MikeTa bastant avui --' xDD i nUrEsS ke Ja mu va DI la eNa i la FrEKe ke NirIeu a Vere SPiDerMan xD i Uo0 uo0 òÓ xD eS ke nu se ke eSKriurE jaja ueNu ke EM kaUx MubEH xD i ke StaS una MieTah malamEN EH xD Fenme la GalliNah PubeTAh de mi =( a TeaTRe xD ke a Vere kuAN Fem lalTre TRo0s pk klA e bOyO a l'Estiu nU u Vuy FEh xD i nu Rs ke MEsTIk esTReSsAn soOlaH jaja Es ke E bOyOOO xD ueNu ke Se meNva el Kap xR aki a kSah xD i de Kin papEr fEieS tu ?¿ a SEH d3 ... Bo nu REkorDUh aRa xD jo feIa de cabDEll xD nkara rEKorDU alGU veS xr on xD a vere deIA - nN NN val MEs ke ELs krIdiS toOtS en GeneRAl un a un XR orDrE de llista xD seIh sEIh deIa aIxo0 xD jaja Uenu maRKet ke Ja ta kumenSU a deixa ke Vaia fe el NoOteS ie lS deuREs xD aki a KAsO0naH xD Uenu ja NuS veRemuS!!!
XauSssssss!!!!!(K)(K) bY:iRenaH