dissabte, de maig 19, 2007

Les meves actrius preferides (II): Scarlett Johansson




Uaaaaa.... quan penso en l'Scarlett.... bufffff! M'encanta! És la millor actriu que he vist mai i és tan sexy....jajaja. La primera vegada que la vaig conèixer com a Scarlett va ser a la pel·li "The Island", tot i que ja l'havia vist als anuncis de Kalvin Clain (ara mateix no sé ben bé com s'escriu això...) i a la pel·lícula "La joven de la Perla".



No em vaig perdre, per suposat, "Match Point"... que també la vaig anar a veure perquè és de Woody Allen i m'agraden molt les seves pel·lícules. Si encara no heu vist "Match point"... no sabeu el que us perdeu...és unes de les millors (per no dir la millor) del Woody Allen al meu entendre.


Per informació de l'actriu:
http://es.wikipedia.org/wiki/Scarlett_Johansson (en castellà. En català no hi ha gaire info)

I aquí (molta més info) en anglès:

Més recentment he vist "Scoop", i també "The Prestige"(el truco final) on fa un paper secundàri. En les dues, però fa un paper brillant en tots els sentits. I, és que el més impressionant d'aquesta actriu és que té 23 anys!!! I ja porta moltíssimes pel·lícules rodades i moltes més que en farà... l'SCARLETT JOHANSSON és l'actriu del moment!


Només espero que hagueu vist alguna pel·li d'ella per què haver-la conegut (no personalment, per mala sort...hehe) ha sigut una de les millors coses que m'han passat dins del món del cinema, que m'encanta.

PD: I ara.... sabeu què? Ve a Barcelona!!! Sí, sí, sí!!! Aquest juny i estiu; amb el Woody a rodar amb la Penélope Cruz, el Bardem, la Lloll Bertran, el Joan Pera (la veu catalana del W.A.), etc... No em perdré aquesta oportunitat de veure-la en directe... espero poder anar-hi.
Apa, fins la pròxima!

1 comentari:

lluís maria barceló ha dit...

A MI M'AGRADA LA SOFIA LOREN, I NO M'HI VAIG CASAR PERQUÈ JA ESTAVA OCUPADA.
S'HA DE DIR QUE AQUESTA NENA DE LA QUE PARLES ESTÀ FORÇA BÉ I FA GOIG DE VEURE-LA, I CAL DIR QUE TAMBÉ ÉS MÉS JOVENETA...
EN FI. MOLTES FELICITATS PEL TEU BLOG.