diumenge, de maig 06, 2007

Les meves actrius preferides (I): Irene Montalà










Vaig conèixer aquesta actriu catalana a través de la sèrie que feien a TV3 de "Mirall Trencat" i des de llavors que em va agradar. Fins ara, que s'ha convertit en una de les meves actrius preferides.
Però quan em va començar a agradar més va ser quan van estrenar "Mar de Fons", una aposta interesantíssima que va fer la TVC. Intriga, ambició i poder... una sèrie molt emocionant i a la vegada molt diferent de totes les que han fet a TV3.



Pels seguidors com jo de la sèrie, us deixo aquest link on podreu veure l'arbre geneològic que vaig fer de Mar de Fons.


Bé, però parlava de l'Irene Montalà. A Mar de Fons feia de Judit Blanchard i s'ha de dir que estava molt guapa.
Com que per internet no hi ha gaire informació sobre ella no us puc explicar vida i miracles d'aquesta boníssima actriu. Però us copio la seva filmografia:



I alguna foto més:



4 comentaris:

Anna ha dit...

Irene Montalà WAPA!!!
ets mol bona actriu.
jo tambè he vist tota la serie de fil i parranda de Mar de fons"intriga,poder i ambicó..."XuLlIsSimA!!!
Continua així Irene MaCa!!
(wenu k et keda mol b tot aixó)
dew

Anònim ha dit...

mark stas massa obsesionat am aketa actriu eh !!! i mira k nosaltres som mol mes bons jeje!!
a mi lunik k marada daketa paia es el pantinat akell k me vas fe fer(akella kua agafada am kabells :P)jeje weno la veritat nu le seguit gaire i a la k mes alli a mar de fons k la kara k va posa al final em va kedar mol grabada jeje kina por chavall!! weno nu se k mes pusa... k aixo daket blok sta mol b !! petonets markeet

Anònim ha dit...

Bones nen!
primer felicitats per aquest super blog i per aquests temes tant interessants...
avera, estar molt bé que parlis de l'irene montalà i de la seva vida i de lo guapa que és...però segur que a més d'una ens agradaria veure una foto del David Selvas (carles rebert)!!!!!què et sembla?
jajaja!
wenu xatu cuntinua aixi!

Marc Barceló ha dit...

jaja...si..ia pusare algun dia una futuki del david selvas.
Ena: cla k som mol + bons...ningu ns supera..jaja. siii...pentinat d la judit 4éver!!! buenu...un petunàs wapa!