dissabte, de maig 12, 2007

El Tarot i més hobbies del tipus...





Sempre m'han agradat totes les coses relacionades amb la màgia i amb les arts d'endivinar el futur i coses per l'estil. No us puc explicar perquè vaig demanar una baralla de Tarot per què no me n'enrecordo. El cas és que vaig començar a practicar hi ara ja en sé força. A més a més durant aquests anys m'he anat comprant i també m'han regalat diversos mètodes per endivinar: Cartes d'Àngels, un Tarot Celta, un Pèndol (encara no en sé gaire), unes Runes Víkingues, etc. El que més domino és el Tarot de Marsella (el tradicional) i també les Cartes d'Àngels i les Runes. El pèndol és molt més complex i em reservo l'estiu per practicar-hi; el Tarot Celta més que per coleccionar tarots (que també) me'l vaig comprar per poder conèixer molt a fons la mitologia, els costums, la vida social,... del món celta perquè ho necessito per una història en la que ja fa temps que hi treballo.

Per si teniu curiositat en saber una mica d'història del Tarot de Marsella aquí us deixo un link on podreu saber-ne més:

Bé, només espero que si algun dia voleu fer alguna consulta del tarot, que us tirin les runes, ... m'ho dieu, i jo en encantat.










2 comentaris:

Anònim ha dit...

Marc! olas wpixim!
nse si sabras ki sok.. soc la nuria bulto^^ jajaj esk no e pogut evitar llegir aixo dl tarot i ls cartes i mira.. k a mi em vas tirar un cop ls cartes al cole i em vas di k em casaria am un tiu k el deixaria i em trnaria a casar.. xo k nomes un dls dos tius mestimaria.. jajaj nse si tenrecordes xo io si.. ma marcat la vida... avere si me les trnes a tirar i em dius alg k magrdi mes^^ xD wnu k em d kda un dia okis?? a vere si abns d lestiu o dp.. xk si no no kdrm! wnu wpixim mls ptns et deixu!
NuR¡@

Marc Barceló ha dit...

Eii! k be kara ns veiem 1 mika + eeee...!
aixo dl tarot kt vai di... no menrecordava... esperu k algun dia t les pugui torna a tira, ara k ia en se +...jeje.
1 petunot!